sobota, 25 kwietnia 2020

To jest miejsce wyznaczone dla Waszych pragnień skierowanych do mnie.
Nie określam wzoru zamówień. Nie chcę zamykać się w jakimś ograniczającym kogokolwiek schemacie. 

Postaram się zrealizować wszystko (lubię wyzwania!). Możecie również pytać o inne anime - jest jakaś szansa, że oglądałam akurat te Wasze wymarzone.

Jeśli zaakceptuję Wasze zamówienie - przeskakuję ono do NADCHODZĄCYCH, które znajdują się w SPISIE TREŚCI.

ZAPRASZAM!

KOLEJKA ZAMKNIĘTA

1. SASUKE X HINATA/ dla Talon
2. TONERI X HINATA/ dla Narcise Kyo
3. INOSUKE X TANJIROU/ dla Talon
4. NEJI X HINATA/ dla Sharona


10 komentarzy:

  1. PIEPRZY MNIE REMONT, JA CHCĘ SOBIE COŚ ZAMÓWIĆ.
    JA POPROSZĘ TONEHINĘ z realiów The Last, taką, że Hinata jednak wybiera Toneriego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZROBIĘ TO, KYOKO-CHAAAAN!

      Usuń
    2. Też popieram, nawet wtedy chciałam, żeby go wybrała! Chociaż kocham NaruHinę, to wkurzało mnie, że przez tyle lat starała się o Naruto, a ten cały czas latał za Sakurą. Wolałam Toneriego, bo on był właśnie takim księciem z bajki dla Hinaty-hime ;)

      Usuń
  2. A to ja poproszę coś jeszcze z Kimetsu no Yaiba, ale czy można yaoi? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojesu myślałam dzisiaj o yaoi szczerze mówiąc.. (pisałam dawno temu yaoi z KnB)
      myślałam też ogólnie o Kimetsu no Yaiba.. zrobię to! nie wiem kiedy, bo mam małą zmianę planów co do publikacji tutaj, ale zrobię!

      Usuń
    2. Och, a może KnB też kiedyś by się udało stworzyć? * ^ *

      Usuń
  3. http://kemuri-aokise.blogspot.com/ <- To jest moje, taki miałam na to plan ale oczywiście porzuciłam to parę lat temu i jakoś mi się nie wraca tam ( ˇ෴ˇ )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie masz nic przeciwko Incestom, to z chęcią bym przeczytała NejiHina. Tylko nie takie: Neji nastolatek zauroczył się w pięknej, filigranowej damie i po chichu do niej wzdycha... Tylko: mężczyznę z krwi i kości, którego pragnie właśnie Hinata, kiedyś się go bała, a teraz tylko przy nim czuje się bezpieczna.

    Albo SasuHina:
    Sasuke chce spokojną kobietę do założenia klanu, która urodzi mu dzieci i jest z dobrego domu. Hinata ma idealne geny, Byakugana, jest miłą, potrafiącą gotować osobą. Idealna żona.

    Jako, że ja to ja, to prosiłabym o rozwinięcie pomysłów w paru postach, bo nie przepadam za jednopartowcami. Oczywiście, jeśli któryś z pomysłów w ogóle Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NejiHina zawsze była dla mnie piękna lecz najtrudniejsza do pisania o niej
      SasuHine już mam jedną w planach więc mimo, że to dla mnie wyzwanie podejmę się parki z Nejim moim biednym..
      spróbuję wymyślić coś dla Ciebie satysfakcjonującego - jednak potrzebuję czasu na zakończenie przynajmniej jednego opo - wtedy będę mogła bez bólu serca zabrać się za coś innego niż one-shot

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Cieszę się, że masz w planach napisanie SasuHina. Trzymam kciuki i życzę weny. Nie mogę się doczekać co dalej będzie się działo w Zniewolonych ;)

      Usuń